Добро пожаловать: Гость

ГЛАВНАЯ    ФОРУМ    ФАЙЛЫ    МОЙ ПРОФИЛЬ    ВСТУПИТЬ В КЛАН 
.
[ Новые сообщения · Список участников · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Battlefield 4 » Настройка сервера BattleField » BF4 browser plugin and Chrome 64-bit
BF4 browser plugin and Chrome 64-bit
Scotty Дата: Суббота, 03.06.2017, 19:17 | Сообщение # 1
           
 
Offline
 
Сообщений: 4
Награды: 0 +
Замечания: ±
 
 
I have just recently updated to Google Chrome 64-bit (Dev Channel), and now when I log onto Battlelog, it prompts me to update my plugin; but
whenever I update it, it displays the same message again, and wont let
me play on any servers? Is there any workaround or fix for this?
 
Сообщение отредактировал
Прикрепления:
 
J4FFALY Дата: Суббота, 03.06.2017, 19:19 | Сообщение # 2
           
 
Offline
 
Сообщений: 47
Награды: 0 +
Замечания: ±
 
 
yep same here. Might have to downgrade down to public release channel to play.
 
Сообщение отредактировал
Прикрепления:
 
TiTAN745 Дата: Суббота, 03.06.2017, 19:20 | Сообщение # 3
           
 
Offline
 
Сообщений: 21
Награды: 0 +
Замечания: ±
 
 
Yep same here, recently updated to Chrome 64 bit Dev and keeps asking me to install browser plugin.
Again. And again. And again. And <voice trails off into distance...>
 
Сообщение отредактировал
Прикрепления:
 
=GOS=Dutch Дата: Суббота, 03.06.2017, 19:22 | Сообщение # 4
           
 
Offline
 
Сообщений: 131
Награды: 5 +
Замечания: ±
 
 
Same here, but tried to reinstall chrome release channel and still doesn"t work.

Plugin doesn't appear in chrome://plugins even after dozens of install/uninsall....

This is so annoying.
 
Сообщение отредактировал
Прикрепления:
 
If you mess with the best, you will dei like the rest! LOL
Форум » Battlefield 4 » Настройка сервера BattleField » BF4 browser plugin and Chrome 64-bit
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2009 by =|GOS|= SNIPERS
uCoz